måndag 6 februari 2017

Ibland drömmer jag.....

Ibland drömmer jag om natten.... Jag drömmer och jag kan inte ta mig ur drömmen. När jag vaknar är jag tom, helt slut och rädd. Det är svårt att ta mig ur drömmen och jag vaknar ofta av att jag kallar på min man i hopp om att han ska skaka liv i mig. Jag är omtumlad, rädd och uppjagad. Jag ser folk stå över mig i sängen och jag känner deras närhet. Samtidigt som jag kämpar med att vakna försöker jag ta mig därifrån utan att lyckas. Försöker någon säga mig något?
För att ge mig lite tro på sömnen igen har jag nu köpt mig en drömfångare...Den tillsammans med avslappning i lurarna kan nog ge mig sömnen och de fina drömmarna tillbaka. / J



8 kommentarer:

  1. Ja ibland undrar man över de där drömmarna om de har nån betydelse... Hade en sån dröm inatt som jag tänkt på hel dagen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man önskar man kunde förstå./ Jenny

      Radera
  2. Usch läskigt. Hoppas den fina hjälper. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med. Tack ❤

      Radera
  3. Låter som om du har sömnparalys. Googla och läs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har kollat upp det su skrev och jag tror minsann du har rätt. Tack för tipset. / Jenny

      Radera
    2. Har kollat upp det su skrev och jag tror minsann du har rätt. Tack för tipset. / Jenny

      Radera
    3. Har kollat upp det su skrev och jag tror minsann du har rätt. Tack för tipset. / Jenny

      Radera