lördag 7 november 2015

Saker vi glömmer i skåpen.

En del saker som man köper eller får ställer man in i skåpet och glömmer bort att man har. Har ni några kvarglömda saker ?
 Idag kom jag på att jag faktiskt har en brännare som jag aldrig tagit mig tid att använda.
Som de flesta vet är jag svag för kladdkaka och eftersom det är kladdkakans dag idag passade jag på att baka kladdkaka. Gjorde min vanliga bas kladdkaka som jag fyllde med Choklad knappar. När kakan var klar lät jag det svalna något garnerade med mini marshmallows och brände dessa. En lyckad avslutning på lördagen men go fika och så mycket bättre på tv.
 
 

Receptet på kladdkakan hittar ni här http://mattzzon.blogspot.se/2014/09/kladdkaka-med-kinapuffar.html byt bara ut kinapuffarna mot choklad och mini marshmallows :)

// J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar